Papilla regenerációja

hialuronsavval

Rendelőnkben elérhető a papilla regenerációja hialuronsavval történő feltöltés útján is.

Mi az a papilla?

A fogakat íny veszi körül, mely egészséges állapotban rózsaszínű, puha szövet, és jól fedi az alveoláris csont felületét. A fogak közötti (interdentális) térben az íny háromszög alakban benyúlik, ezt hívjuk interdentális papillának.

Mosolyunkat a frontfogak esztétikai megjelenése nagyban befolyásolja. Az egyik gyakori esztétikai panasz a fogak közötti, ún. interdentális rés. Ilyen esetben sokan szégyenkezve mosolyognak azonban az igazi probléma abból fakad, hogy az ételmaradványok könnyen megrekednek ezen a területen, ami könnyen parodontitis kialakulásához és a papilla destrukciójához vezethet. A jó hír, hogy többféle megoldás is létezik ezen lyukak korrigálására, a papilla regenerációjára pedig minimális beavatkozással, hialuronsavas feltöltéssel is megoldható.

Mitől lehet papillaveszteség?

A papilla rekonstrukciója hogyan lehetséges?

Papilla regenerációja hialuronsavval

A hialuronsavas papillafeltöltés egy biztonságos és modern eljárás, melynek során új kollagénvolumen képződik, ezáltal újra formálható a papilla. A hyaluronsav gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatása hozzájárul a beavatkozás sikeréhez, azonban a feltöltés csak nem gyulladt íny esetén végezhető. Rendelőnkben a beavatkozások személyre szabottan, az egyedi igények figyelembevételével történnek. Várjuk szeretettel!