Lézeres eljárások a fogászatban

A lézeres eljárások forradalmi változásokat hoztak a fogászat területén is . A lézerfény használata fiatal technológia, de jótékony hatásának és igen pozitív eredményeinek köszönhetően gyorsan közkedvelt lett a fogorvosok körében is.

Milyen kezelésekhez használunk lézert?

A Sorridente rendelőjében a méltán közkedvelt Picasso fogászati lézerkészüléket használjuk az alábbi beavatkozások során:

– fogszuvasodás, illetve fertőzött, gyulladt, vagy elhalt lágyszövetek eltávolításakor

– lézeres gyökérkezelésre és gyökércsatornák fertőtlenítése során

– tályog megnyitása és drénezés során

– esztétikai kezelések során, ínyformázások, ínyplasztika esetén

– szájüregi afták, herpeszek kezelésére

– hatékony vérzéscsillapításra

– szájsebészeti beavatkozások során lágyszövetek vágására, formázására

– elő nem tört fogak felszabadítására

– implantátum feltárása során

– csontregeneráció elősegítésére

– ajakfék és nyelvfék felszabadításakor

– fogfehérítés lézeres rásegítéssel

Milyen előnyökkel bírnak a lézeres fogászati eljárások?

• A lézer alkalmazásával a legtöbb esetben fájdalommentesen, injekciók adása és fúró használata nélkül megoldhatóak olyan beavatkozások, amelyek 20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek voltak ily módon.
  • A hagyományos eljárásokkal szemben gyorsan, szövődménymentesen elvégezhetőek bizonyos esztétikai és szájsebészeti kezelések.
  • A lézerrel kezelt szövetek gyógyulása sokkal gyorsabb, azonnal csökken a fájdalom és a gyulladás. A beavatkozások eredményessége nagyban növelhető, míg a kellemetlenségek enyhíthetőek ezáltal.
  • A lézer jótékonyan stimulálja a szöveteket és aktiválja az immunrendszert.
  • A szájsebészeti műtétek kimenetele biztonságosabb, gyorsabb a szöveti regeneráció.
  • A lézer használata lehetővé teszi a hatékony vérzéscsillapítást, így a fokozott rizikócsoportba tartozó cukorbetegek és vérzékenyek esetében is vállalhatóak bizonyos beavatkozások
  • A lézeres kezelések várandós kismamák számára is kockázatmentesek, nem terhelik meg sem az anya, sem a baba szervezetét

A Sorridente dolgozói türelemmel, odafigyeléssel, és modern eszközparkkal biztosítják a kezelések minőségét és a kívánt eredmény elérését.

Még több információért forduljon bizalommal kollégáinkhoz!