Day: szeptember 29, 2021

PRF – Platelet Rich Fibrin technológia

A PRF, vagyis a Platelet Rich Fibrin technológia megoldást jelent lágyszöveti hiány kiküszöbölésére egy azonnali implantáció érdekében. Egy fog elvesztését, vagy arcüreg feltöltést követő azonnali implantálás lehetősége gyakran kihívást jelent a beültetendő implantátum körüli lágyszövetek hiányában. Bizonyos technikák már rendelkezésre

Modern kivehető műfogsor

Elvesztette a fogait? Nem akar sokáig várni az implantátum becsontosodására? Jó hír, hogy létezik már modern minőségi kivehető műfogsor 🙂 Gondos szájápolás ellenére is előfordul sajnos, hogy valaki a kor előrehaladtával elveszíti a fogait, fogatlanná válik. Egy baleseti sérülés is

Tovább olvasom »

Várandósság és a helyes táplálkozás

A megfelelő mennyiségű és minőségű táplálkozás meghatározza a születendő gyermek jövőbeli egészségét, javítja a kismama fizikai erőnlétét, lelki egyensúlyát, s emellett segíti felkészíteni a szervezetét a szoptatásra. Érdemes tehát körültekintően megtervezni a várandósság, és a szoptatás időszakát érintő menüket. Fontos, hogy a

A nyelvpiercing veszélyei

A nyelvpiercing igen feltűnő testékszer. Szerte a világban elterjedt a fiatalok körében, de vajon a veszélyeivel is tisztában vannak? Visszatekintés Komoly múltra tekint vissza a test piercingelése. Nyelvpiercinget már a fakírok is használtak, ezzel bizonyították, hogy nem éreznek fájdalmat a

Lézeres eljárások a fogászatban

A lézeres eljárások forradalmi változásokat hoztak a fogászat területén is . A lézerfény használata fiatal technológia, de jótékony hatásának és igen pozitív eredményeinek köszönhetően gyorsan közkedvelt lett a fogorvosok körében is. Milyen kezelésekhez használunk lézert? A Sorridente rendelőjében a méltán

Gyökércsúcs eltávolítás (resectio)

A fogak megtartó kezelésének egyik sebészi módszere a gyökércsúcs eltávolítás, vagy szakmai nevén resectio. A gyökércsúcs resectio lényege Pácienseink gyakran érkeznek hozzánk fogfájdalommal, melyért bizonyos esetekben az elhalt, vagy gyökérkezelt fogak gyökércsúcsain kialakuló gyulladásos folyamat tehető felelőssé. A probléma megszüntetése

Arcüregzárás

Mikor van szükség arcüregzárásra? Az arcüregzárás egy sebészi beavatkozás. Az arcüreg (sinus) a felső állcsontban, a fogak fölött helyezkedik el mindkét oldalon. Megnyílásuk nem orvosi hibából ered, a legkörültekintőbb kezelés ellenére is előfordul. Az arcüreg megnyílása gyakori szövődmény lehet a